Dismiss Notice
Some Razer services have been impacted due to the unique circumstances COVID-19 has created. We apologize for any inconvenience and appreciate your understanding during this critical time.

Howdy Cowboys!!! Who is playing the RDR2 PC + Online

Discussion in 'Game Talk' started by JR0nin, Nov 7, 2019.

Tags:
?

Did you like the RDR2 PC and online release ?

  1. Yee-haw

    5 vote(s)
    71.4%
  2. Nah

    1 vote(s)
    14.3%
  3. Its aight!

    1 vote(s)
    14.3%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JR0nin

    JR0nin Well-Known Member

    pancholr likes this.
  2. xARACHN1D

    xARACHN1D Well-Known Member

    My six shooter has activated. Time to go mess around.
     
  3. JR0nin

    JR0nin Well-Known Member

    Yay nice, i had a hiccup with the game launch due to the bug on the Rockstar Games Launcher. And now that its fixed, restarted playing.

    I like the detailing done on the environment and each scene is.
     
  4. _Talos_

    _Talos_ Active Member

    I'll wait another week, as I've seen that "Shroud" had many problems with the game.

    If the problems were really fixed, then I'll buy it sooner
     
  5. JR0nin

    JR0nin Well-Known Member

    The "unexpected error" and the "code 000***" error has been fixed yesterday via a game update.

    And now its working fine.
     
    _Talos_ likes this.
  6. _Talos_

    _Talos_ Active Member

    Ah, great, thanks for the information. Not only CoD:MW on the weekend ;)
     
  7. JR0nin

    JR0nin Well-Known Member

    Haha, cheers dude!
     
  8. gstsdw

    gstsdw Well-Known Member

    Started it yesterday, took for-ev-er to download haha! Had to fight with it for a while to get it to launch properly, but now it seems pretty solid. maxed out settings and it looks gorgeous! Haven't taken it online yet. Kind of avoiding doing online because, much like GTA as soon as I start the online campaign, that's all I'll do and I'll never finish the base game hahaha!
     
    JR0nin likes this.
  9. JR0nin

    JR0nin Well-Known Member

    Superb! It's a gorgeous game with it's large open world map. You should finish the story mode, it's really good. I finished it in PS4 and PC, it's fun. :smile_:

    Online mode is clean for now, time will tell as soon as it becomes all Love and War like in the current GTA V online, LOL.
     
    gstsdw likes this.
  10. gstsdw

    gstsdw Well-Known Member

    Definitely! I'm chipping away at it slowly but surely. I might check it out before the moonshine update pops up and then see what that's all about. Definitely giving the solo campaign all of my attention first though! I keep finding myself just admiring all of the details.
     
  11. JR0nin

    JR0nin Well-Known Member

    Completely agree wit you.
     
  12. kajira

    kajira Mother of Gaming

    I just purchased this earlier tonight, hopefully I'll find time to play in the near future. :)
     
    gstsdw and JR0nin like this.
  13. JR0nin

    JR0nin Well-Known Member

    You should, when you get time. The story line is too good.
     
Thread Status:
Not open for further replies.
Sign In with Razer ID >


Don't have a Razer ID yet?
Get Razer ID >