What is the best thing you put your Razer sticker on? | Razer Insider

What is the best thing you put your Razer sticker on?

  • 10 February 2019
  • 25 replies
  • 701 views

I just got my Razer Kraken Tournament Edition and thinking where to put the 2 Razer stickers i got.

This topic has been closed for comments

25 Replies

I like to put them on other appliances I have around the office. My wall air conditioner has a Razer sticker on it with a THS on the back and my mopping robot has a Powered by Razer Chroma on it since it has a few blinking blue and red lights. :smile_:

Other than that I just add the stickers to my collection of Razer stuff.
Userlevel 7
Old laptop was silver and the logo (text only) was quite minimal.
So I slapped a Chroma sticker on it.

Shockingly, a decent amount of people mistook it for a Blade.
my front door
I have two on my computer as of right now.
I used to have one on my keyboard, but after a few months of hardcore raging and slowly peeling it off, it lost its stickiness.
Next purchase, I'll probably put it on the back of my monitor as I have a new setup, or maybe on a razer laptop of I can ever afford one.
Userlevel 7
Dont put it on PC cases for gods sake. It looks tacky and cheap. Most people put them on the outside of laptops but I put mine on the inside underneath the keyboard area. Acts as a nice grip surface to an otherwise metallic laptop.
TBH I just collect them.
Who knows, maybe they will be worth 50 bucks each someday!
If I had to choose, I would put it on the corner of a poster on my wall or something, idk
Userlevel 7
ProfessoRJ13
TBH I just collect them.
Who knows, maybe they will be worth 50 bucks each someday!
If I had to choose, I would put it on the corner of a poster on my wall or something, idk

I doubt that, the market is always so negative towards Razer but I have a lot of surplus stickers with me too. I just dont know where to put them and any place I decide on becomes a big commitment and I back out of it.
ProfessoRJ13
TBH I just collect them.
Who knows, maybe they will be worth 50 bucks each someday!
If I had to choose, I would put it on the corner of a poster on my wall or something, idk

Yeah, my brain goes 'If you put that there, then you won't get another chance, and it might be wasted if you then throw the object away someday, and then you wont have any stickers left'
Userlevel 7
ProfessoRJ13
Yeah, my brain goes 'If you put that there, then you won't get another chance, and it might be wasted if you then throw the object away someday, and then you wont have any stickers left'

I think you meant sell the item later on cause if you throw the item away what difference do the stickers make?
0V3R_K1LL
I think you meant sell the item later on cause if you throw the item away what difference do the stickers make?

No, I mean what I said, and thats exactly what I mean.... if/when I throw it away, what difference do the stickers make? so I don't
Userlevel 7
ProfessoRJ13
No, I mean what I said, and thats exactly what I mean.... if/when I throw it away, what difference do the stickers make? so I don't

So you use all the stickers? Where do you place them?
0V3R_K1LL
So you use all the stickers? Where do you place them?

No, that's what my brain thinks, so that's why I don't use them.
Userlevel 7
Bottles 😛
Userlevel 6
I had used one of the stickers to cover the MSI logo on my previous laptop .... lol
Userlevel 7
I've put them on my old Dell tablet, Night cam and the rest is still there as part of the sticker collection.
Userlevel 4
I put one on my desktop tower but it's an old tower that i'm looking to replace soon and just slapped one on randomly. Another is on the palm area of my AW18 Laptop. When I re-locate my office in my house I'll prob tag a few more things.
I would love to put them on my laptop logo of dell
Userlevel 7
I did cover my working dell into Razer stickers, but the one that i find to be the most well placed is the one from my Hammerhead's case, it fits perfectly on that round little case.
I also have Razer stickers on my work supplied Dell laptop.
Userlevel 7
Badge +1
kajira
I had used one of the stickers to cover the MSI logo on my previous laptop .... lol

Haha, the same... I had my own HP-Razer laptop 😃
honestly i have a drawer full of Razer stickers from all the products i have bought lol. I usually give them to friends. however I once put one on my old Moto Z force before I upgraded to the Razer Phone 2.
ThePantheist
I would love to put them on my laptop logo of dell

LOL, I took the sticker from the Abyssus mouse I gave my wife for her office and stuck it on her Dell laptop and company phone, and people at her office though she was using a Razer Blade and Razer Phone.
You can make Razer stickers and get on your car :)
I bend the knee to House Razer :P


Userlevel 7
_Talos_
You can make Razer stickers and get on your car :)
I bend the knee to House Razer 😜



Awesome! You can be the live vehicle ad for Razer :cool_:
JR0nin
Awesome! You can be the live vehicle ad for Razer :cool_:

I try very hard 😛