[TotW] Giving or Receiving?

Discussion in 'General Discussion' started by Dekades, Dec 14, 2020.

  1. Kenserky

    Kenserky Well-Known Member

    I'd lie if I say that I don't like to receive gifts.
    But the smile on the face of my family when they discover their presents is priceless.
    Concerning if there will be some Razer stuff under the Christmas tree, that won't be the case, sadly we're upgrading 2 rigs so the peripherals have to wait next year.
     
    devlincmk, Timothy321 and JulianKapa like this.
  2. pneapplejuce

    pneapplejuce New Member

    lol
     
    devlincmk, Gibson7 and Timothy321 like this.
  3. aiyionman

    aiyionman Well-Known Member

    Ok guys, I'll be giving away my code for Remnant: From the Ashes - Subject 2923 DLC key

    I have coordinated with Deks and will announce the winner this coming Monday.

    DISCLAIMER: As far as I can remember, I didn't redeem the code since I don't have the base game. Unfortunately, I don't know how to verify if the code has been used. If you know, let me know (this giveaway will be a bummer if it can't be redeemed and I don't want to give any false hope).
     
    devlincmk, Gibson7 and Timothy321 like this.
  4. pitermac

    pitermac Member

    I think you can't just choose only to give or only to receive. Both are great
     
    Timothy321, devlincmk and Gibson7 like this.
  5. gstsdw

    gstsdw Well-Known Member

    I was really wanting one of the new blackshark headsets and tomahawk mini case and swag.

    I was going to get my lady friend a viper mini for christmas but she doesn't seem all too interested in gaming right now for some reason. This is after she bought a brand new gaming rig.. lol! I can't decide if I should get it or not.
     
  6. M-S-G

    M-S-G Well-Known Member

    OH yes, I really need the Razer Tomahawk ATX. Mega cool case. It's at the top of my wish list.
     
  7. hananoinu

    hananoinu New Member

    i hope i can get a sneki snake under the tree this year, in love with the plush since its release!!!
     
  8. Dekades

    Dekades Community Cowboy Staff Member

    Hey everyone, in the spirit of giving, our fellow Insider aiyionman has given away his DLC key for Remnant from the Ashes. Be sure to thank him for his generosity whether you win it or not. I'll be reaching out to the winner, to show that it is legit and that I have ok'd it.
     
  9. DeepCerisePERIDOTbiz287

    DeepCerisePERIDOTbiz287 Active Member

    WHEN SOMETHING AS NICE, MODEST, AND SELFLESS IS CARRIED OUT, IT GIVES ME HOPE FOR THE FUTURE!!!
     
  10. DeepCerisePERIDOTbiz287

    DeepCerisePERIDOTbiz287 Active Member

    Yeah, I got it when it first came out it's cool, but I have to admit that I am THE TRUE RAZER FANBOY, LOL!
     
    M-S-G likes this.
  11. nafochungus

    nafochungus New Member

    Gotta grind the hourly thing to buy me a new mouse pad.
     
  12. Harsh63

    Harsh63 New Member

    New to the community, so can't redeem anything right now. But if you ask me what i want, well i only want a headphone (big enough to cover my whole ears), since the mic in my headphones don't work, i have to text in game and died many times cuz of that T_T and people also left the game cuz i didn't had mic T_T
     
  13. yes its a nice question and i think very challenging for the experts to understand and give you the right answer you can see the complete solution on my braces reviews website may be you will find the right answer
     
  14. DeepCerisePERIDOTbiz287

    DeepCerisePERIDOTbiz287 Active Member

    I really want the nommo 2.1 pro speakers and the new 7.1 surround sound Thresher Headset they are nice, but also I want much much more through Razer, and eventually i will get everything i want, it will just take sometime to save up the large amount of money that I need to get most or better yet hopefully all of the RAZER Products I want despite and feel like as if it is an addiction that I must have. LOL, PLUA CRYING
     
Sign In with Razer ID >


Don't have a Razer ID yet?
Get Razer ID >